loading...

سدان

بازدید : 68
جمعه 11 شهريور 1401 زمان : 17:51

ویژگی راحتی (Comfort) کفش های استپن

آیا می خواهید در مورد کارکرد ویژگی راحتی (Comfort) در استپن بدانید؟

آیا کار با ویژگی های مختلف کفش های ورزشی استپن را شروع کرده اید ولی هنوز در مورد آنها ابهام دارید؟

خب، نگران نباشید، چون بسیاری از کاربران دیگر نیز مانند شما در مورد کارکرد ویژگی راحتی در استپن سوال دارند.

در این راهنما، به طور کامل با کارکرد ویژگی راحتی در استپن و دلیل اهمیت آن آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید!

همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های کفش استپن، ویژگی شانس کفش استپن، ویژگی کارایی کفش استپن، خرید کفش در استپن، انتقال کفش در استپن، اجاره کفش در استپن، نحوه انتقال سولانا به استپن و راهنمای کامل کفش ورزشی در اسپتن به سایت حشم بان مراجعه کرده و از مقالات تهیه شده استفاده کنید.

ویژگی راحتی در استپن بر توانایی کفش ورزشی شما برای کسب GMT یا همان ارز دیجیتال گرین متاورس (Green Metaverse Tokens) تأثیر می گذارد.

اگرچه این ویژگی از قبل وجود دارد، مکانیزم های درون بازی آن در حال حاضر هنوز در دست توسعه هستند.

این امر مشکلی ایجاد نمی کند زیرا تنها راه کسب GMT در بازی استپن، ارتقاء یک کفش ورزشی تا سطح 30 است که کاری بس دشوار است.

تفاوت های کلیدی بین ارز دیجیتال گرین ساتوشی (GST) و ارز دیجیتال گرین متاورس (GMT)، هدف اولیه و عرضه کل آنها است. GST منحصراً یک توکن کاربردی است و از نظر فنی عرضه ی آن نامحدود است، در حالی که GMT یک توکن حاکمیتی با عرضه ی ثابت 600 میلیارد است.

اگرچه GMT در درجه اول یک توکن حاکمیتی است، اما جهت پیشروی در مراحل مختلف بازی لازم می شود. به منظور کسب GMT، می بایست ابتدا چندین بار GMT خریداری کرد.

به منظور آشنایی کامل با نحوه ی عملکرد ویژگی راحتی در استپن، لطفاً تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی راحتی در استپن چه کاری انجام می دهد؟

ویژگی راحتی (Comfort) کفش های استپن

ویژگی راحتی (Comfort) در استپن برای افزایش پتانسیل درآمد GMT کفش ورزشی استفاده می شود. مکانیزم دقیق این ویژگی هنوز در دست توسعه است، با این حال، به احتمال زیاد در آینده نقش بسیار مهمی ایفا خواهد کرد.

اگر زمان زیادی را صرف خرید یک کفش ورزشی یا اسنیکر باشید و حتی بازی استپن را شروع کرده باشید، مطمئناً با 4 ویژگی کفش های ورزشی آشنا شده اید.

برای اکثر مردم، درک هدف و کارکرد ویژگی های کارایی (Efficiency)، شانس (Luck) و انعطاف پذیری(Resilience) نسبتاً آسان است، چون از همان بدو امر قابل استفاده هستند.

اما آن ویژگی چهارم که همچنان کاربران را دچار ابهام و سردرگمی می کند، ویژگی راحتی (Comfort) در استپن است.

در واقع اطلاعات زیادی در مورد کارکرد ویژگی راحتی (Comfort) در دسترس نیست. اما دلیل خوبی برای این کمبود اطلاعات وجود دارد.

با توجه به وایت پیپر بازی، در حال حاضر ویژگی راحتی استپن همچنان در حال توسعه است و مکانیزم آن با واقعیت فعلی پروژه تطبیق داده می شود. بنا به اطلاعات ما، ویژگی راحتی در استپن برای افزایش درآمد GMT استفاده خواهد شد.

بنابراین می توانیم این فرض را در نظر بگیریم هدف آن مشابه کاری است که کارایی (Efficiency) برای افزایش درآمد GST انجام می دهد.

البته نمی توانیم با اطمینان بگوییم که دقیقاً به همان روش عمل می کند. در واقع تقریباً می توانیم با اطمینان بگوییم که همان مکانیزم را نخواهد داشت. در AMA اخیر، تیم استپن اشاره کرد که عناصر تصادفی زیادی در روش کسب GMT دخیل هستند.

بنابراین، همانطور که ممکن است در نحوه عملکرد GST مشاهده کنید، در اینجا هم هیچ همبستگی خطی انتظار نمی رود.

حالا که می دانید ویژگی راحتی استپن برای افزایش توانایی شما در کسب GMT استفاده می شود، احتمالاً در وهله اول از خود می پرسید که چگونه می توانید GMT کسب کنید. در بخش بعدی به این موضوع خواهیم پرداخت.

چگونه می توانم در استپن درآمد GMT کسب کنم؟

ویژگی راحتی (Comfort) کفش های استپن

تنها راه کسب GMT در بازی استپن این است که کفش ورزشی خود را تا سطح 30 ارتقا دهید، در این مرحله می توانید بین کسب GST یا GMT یکی را انتخاب کنید. ویژگی راحتی استپن را می توان برای افزایش بیشتر پتانسیل درآمد GMT مورد استفاده قرار داد.

دلیل اطلاعات اندک کاربران در مورد GMT کاملاً روشن است.

در واقع تا زمانی که کفش ورزشی شما به سطح 30 نرسد، به هیچ عنوان امکان کسب درآمد GMT را ندارید.

درست است؛ برای این که کسب درآمد GMT در بازی میسر شود، می بایست خود را تا مرحله ی 30 برسانید. البته با مراجعه به هر صرافی، امکان خرید مستقیم GMT وجود دارد.

در واقع، خرید GMT برای رسیدن به سطح 30 بازی الزامی است چون برای ارتقاء کفش تا برخی سطوح، به این ارز دیجیتال نیاز خواهید داشت. رساندن یک کفش ورزشی به سطح 30 خیلی دشوار است، اگرچه می دانیم که قطعاً تعداد کمی از آنها موجود است.

با این حال، در مقایسه با پایگاه کلی کاربران، این کفش ها احتمالاً هنوز آنقدر نادر هستند که استپن هنوز طراحی مکانیسم نحوه عملکرد GMT را تکمیل نکرده است.

تفاوت بین ارز دیجیتال GST و GMT

ویژگی راحتی (Comfort) کفش های استپن

GST یک توکن کاربردی درون بازی است که به راحتی قابل دستیابی است و عرضه ی کلی آن نامحدود است. از سوی دیگر، GMT توکن حاکمیت رسمی استپن است و عرضه ی کلی آن به طور ثابت 600 میلیارد واحد است. کسب درآمد GMT به مراتب از GST دشوارتر است.

وجود دو ارز دیجیتال مختلف در استپن برای بسیاری از افرادی که به تازگی با این بازی آشنا شده اند گیج کننده است.

محض یادآوری، به معنی حروف اختصاری این دو ارز دیجیتال اشاره می کنیم:

GST: ارز دیجیتال گرین ساتوشی (Green Satoshi Token)

GMT: ارز دیجیتال گرین متاورس (Green Metaverse Token)

در مرحله اول، هدف از داشتن 2 ارز دیجیتال چیست؟

خب، GST ارز دیجیتالی است که ما از آن به عنوان توکن کاربردی یاد می کنیم و GMT یک توکن حاکمیتی است.

اگر در دنیای رمزارزها تازه کار باشید، ممکن است معنی این اصطلاحات را ندانید. بنابرین آن را به زبان ساده توضیح می دهیم:

توکن های کاربردی: در اکثر اکوسیستم ها از توکن های کاربردی برای پرداخت تراکنش ها استفاده می شود. تقریباً هر کاری که در برنامه‌ها یا بازی‌های در بستر بلاکچین انجام می‌دهید، یک تراکنش در پس زمینه ی خود دارد.

ارزش توکن های کاربردی با توجه به میزان نیازتان به آنها و کمیاب بودن شان تعیین می شود. با این حال، این ارزهای دیجیتال نباید خیلی کمیاب باشند زیرا ممکن است مانع از پیوستن کاربران جدید به بازی شود. از نظر فنی، عرضه ی کلی GST نامحدود است.

توکن های حاکمیتی: بهترین راه برای پاداش دادن به حامیان اولیه یک اکوسیستم و اختیار دادن به آنها در تحولات آتی، توکن حاکمیتی است. این کار (به نوعی) شبیه اعطای مالکیت سهام یک شرکت است. توکن های حاکمیتی نیز کاربرد دارند، با این حال، مهم است که عرضه ی آنها محدود باشد تا از سکه نیافتند.

اگر استپن فقط یک ارز دیجیتال داشت که برای بازی معمولی و همچنین حاکمیت استفاده می‌شد، به کاهش گسترده ی ارزش و تاثیر آن می انجامید.

داشتن یک توکن حاکمیتی مجزا که فقط پس از یک سطح مشخص قابل خریداری یا کسب باشد، این اطمینان را ایجاد می کند که تنها افرادی که واقعاً در پروژه سرمایه گذاری کرده اند، بتوانند در آینده به آن دسترسی داشته باشند.

بنابراین حواستان باشد که ویژگی راحتی استپن را خیلی زود کنار نگذارید.

کاربرد GMT در استپن چیست؟

ویژگی راحتی (Comfort) کفش های استپن

در حال حاضر GMT برای تعدادی از فعالیت های درون بازی، مانند ارتقاء سطح کفش‌های ورزشی، ضرب کفش‌های جدید و ارتقاء جواهرات استفاده می‌شود.

احتمالاً موارد استفاده دیگری هم در طول زمان برای این ارز دیجیتال طرح خواهد شد. با این حال، هدف اصلی آن فعال کردن حاکمیت طولانی مدت بازی به روشی غیرمتمرکز است.

با توجه به این واقعیت که GMT یک توکن حاکمیتی است، می توان فرض کرد که در مقطعی برای تصمیم گیری در مورد پیشرفت های آتی مورد مفید واقع خواهد شد.

در تئوری، می‌توانیم تصور کنیم که استپن ممکن است نسخه خود را از یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) پیاده کند.

اگر در این فکر هستید که چرا همین حالا این کار عملی نیست، باید بدانید که استپن هنوز یک پروژه بسیار جوان است.

در این مرحله، پیامدهای قانونی نیز هنوز بسیار مبهم هستند، چون امروزه این قبیل سازمان ها در اکثر چارچوب های قانونی وجود خارجی ندارند.

بنا به اطلاعات ما، عرضه ی کلیGMT روی 600 میلیارد توکن ثابت است که در حال حاضر تنها 10٪ از این میزان در گردش است (تایید این امر را می توانید CoinMarketCap ارز دیجیتال GMT ملاحظه کنید).

30٪ از کل GMT از طریق مکانیسم های Move-to-Earn توزیع می شود، در حالی که مابقی آن برای تیم، خزانه داری، مشاوران و فروش های خصوصی محفوظ است.

برنامه کلی توزیع برای ارزهای دیجیتال استپن یک جدول زمانی 8 ساله دارد، بنابراین می توانید مطمئن باشید استپن برای مدت طولانی پابرجاست.

در حال حاضر، ابعاد کلیدی بازی که می توانید یا باید GMT را در آن خرج کنید، به این قرار هستند:

ارتقاء سطح کفش های ورزشی

ضرب کفش های جدید

ارتقاء جواهرات

توزیع مجدد امتیازات ویژگی

افزایش سقف های درآمدی مختلف و نرخ های موفقیت

بنابراین، اگرچه در حال حاضر ممکن است استفاده بسیار کمی از GMT صورت بگیرد، به اعتقاد ما در بلند مدت، ارزش GMT احتمالاً بسیار بیشتر از GST خواهد بود.

سوالات متداول درباره ویژگی راحتی کفش استپن

قبل از پایان مقاله، خیلی کوتاه به چند سوال متداول در مورد هزینه های ارتقاء سطح بازی استپن پاسخ خواهیم داد.

آیا ویژگی راحتی تا سطح 29 بلااستفاده است؟

این ویژگی نه در سطح 29، بلکه تا سطح 30 بلااستفاده است. راحتی (Comfort) تنها زمانی به کار می‌آید که توانایی کسب ارز دیجیتال GMT را به دست آورده باشید و این امر تنها زمانی اتفاق می‌افتد که یک کفش ورزشی را تا سطح 30 ارتقا داده باشید.

آیا تا به حال کسی به سطح 30 رسیده است؟

رسیدن به سطح 30 بسیار دشوار است زیرا مقدار GST و زمانی که باید برای هر ارتقاء سطح صرف کنید، در هر مرحله افزایش می یابد.

چگونه به استپن، انگیزه‌ام را اثبات کنم؟

نیازی به اثبات چیزی نیست. مکانیزم بازی و توکنومیک آن به گونه ای طراحی شده اند که تضمین می کنند که تنها بازیکنانی با انگیزه و سرمایه گذاری واقعی به سطح 30 برسند.

آیا GMT به صورت خطی منتشر می شود؟

بر اساس وایت پیپر استپن (STEPN) ، GMT به صورت خطی منتشر نخواهد شد. در عوض، عوامل مختلفی بر توانایی شما برای کسب GMT تأثیر می‌گذارند، که هاوینگ (halving) برای سختی، مکانیزم انیشتین برای تصادفی بودن، و مکانیزم بیتکوین برای متعادل کردن تقاضا برای GST و GMT از جمله ی آنها هستند.

چه زمانی GMT قابل استفاده خواهد بود؟

هیچ کس واقعاً نمی داند. حتی اگر یک کفش ورزشی در سطح 30 هم می داشتید، ویژگی راحتی (Comfort) همچنان در حال توسعه است. احتمالاً در سه ماهه ی سوم سال 2022 اخبار بیشتری در این خصوص منتشر خواهد شد.

سخن آخر

مکانیزم بازی استپن مشخصاً بسیار پیچیده است و درک آن به هیچ عنوان آسان نیست. با این حال، همین امر بازی را چالش برانگیز و سرگرم کننده می کند.

برای این که استپن بتواند یک اکوسیستم ماندگار و ارزشمند ایجاد کند، باید از اهرم های کافی برای متعادل کردن اقتصاد رمزی خود برخوردار باشد.

ما در آکادمی حشم ­بان، قصد داریم به شما کمک کنیم تا در حد امکان در مورد انقلاب آینده ان اف تی (NFT) بیاموزید. ما به شما کمک می کنیم تا در دنیای جدید و جذاب توکن های غیرقابل تعویض یا ان اف تی (non-fungible tokens) حرکت کنید و نحوه توکنیزه کردن کسب و کارتان را به شما نشان می دهیم.

جهت دیدن آموزش ارز دیجیتال رایگان به سایت حشم بان مراجعه فرمایید.



ویژگی راحتی (Comfort) کفش های استپن

آیا می خواهید در مورد کارکرد ویژگی راحتی (Comfort) در استپن بدانید؟

آیا کار با ویژگی های مختلف کفش های ورزشی استپن را شروع کرده اید ولی هنوز در مورد آنها ابهام دارید؟

خب، نگران نباشید، چون بسیاری از کاربران دیگر نیز مانند شما در مورد کارکرد ویژگی راحتی در استپن سوال دارند.

در این راهنما، به طور کامل با کارکرد ویژگی راحتی در استپن و دلیل اهمیت آن آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید!

همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های کفش استپن، ویژگی شانس کفش استپن، ویژگی کارایی کفش استپن، خرید کفش در استپن، انتقال کفش در استپن، اجاره کفش در استپن، نحوه انتقال سولانا به استپن و راهنمای کامل کفش ورزشی در اسپتن به سایت حشم بان مراجعه کرده و از مقالات تهیه شده استفاده کنید.

ویژگی راحتی در استپن بر توانایی کفش ورزشی شما برای کسب GMT یا همان ارز دیجیتال گرین متاورس (Green Metaverse Tokens) تأثیر می گذارد.

اگرچه این ویژگی از قبل وجود دارد، مکانیزم های درون بازی آن در حال حاضر هنوز در دست توسعه هستند.

این امر مشکلی ایجاد نمی کند زیرا تنها راه کسب GMT در بازی استپن، ارتقاء یک کفش ورزشی تا سطح 30 است که کاری بس دشوار است.

تفاوت های کلیدی بین ارز دیجیتال گرین ساتوشی (GST) و ارز دیجیتال گرین متاورس (GMT)، هدف اولیه و عرضه کل آنها است. GST منحصراً یک توکن کاربردی است و از نظر فنی عرضه ی آن نامحدود است، در حالی که GMT یک توکن حاکمیتی با عرضه ی ثابت 600 میلیارد است.

اگرچه GMT در درجه اول یک توکن حاکمیتی است، اما جهت پیشروی در مراحل مختلف بازی لازم می شود. به منظور کسب GMT، می بایست ابتدا چندین بار GMT خریداری کرد.

به منظور آشنایی کامل با نحوه ی عملکرد ویژگی راحتی در استپن، لطفاً تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی راحتی در استپن چه کاری انجام می دهد؟

ویژگی راحتی (Comfort) کفش های استپن

ویژگی راحتی (Comfort) در استپن برای افزایش پتانسیل درآمد GMT کفش ورزشی استفاده می شود. مکانیزم دقیق این ویژگی هنوز در دست توسعه است، با این حال، به احتمال زیاد در آینده نقش بسیار مهمی ایفا خواهد کرد.

اگر زمان زیادی را صرف خرید یک کفش ورزشی یا اسنیکر باشید و حتی بازی استپن را شروع کرده باشید، مطمئناً با 4 ویژگی کفش های ورزشی آشنا شده اید.

برای اکثر مردم، درک هدف و کارکرد ویژگی های کارایی (Efficiency)، شانس (Luck) و انعطاف پذیری(Resilience) نسبتاً آسان است، چون از همان بدو امر قابل استفاده هستند.

اما آن ویژگی چهارم که همچنان کاربران را دچار ابهام و سردرگمی می کند، ویژگی راحتی (Comfort) در استپن است.

در واقع اطلاعات زیادی در مورد کارکرد ویژگی راحتی (Comfort) در دسترس نیست. اما دلیل خوبی برای این کمبود اطلاعات وجود دارد.

با توجه به وایت پیپر بازی، در حال حاضر ویژگی راحتی استپن همچنان در حال توسعه است و مکانیزم آن با واقعیت فعلی پروژه تطبیق داده می شود. بنا به اطلاعات ما، ویژگی راحتی در استپن برای افزایش درآمد GMT استفاده خواهد شد.

بنابراین می توانیم این فرض را در نظر بگیریم هدف آن مشابه کاری است که کارایی (Efficiency) برای افزایش درآمد GST انجام می دهد.

البته نمی توانیم با اطمینان بگوییم که دقیقاً به همان روش عمل می کند. در واقع تقریباً می توانیم با اطمینان بگوییم که همان مکانیزم را نخواهد داشت. در AMA اخیر، تیم استپن اشاره کرد که عناصر تصادفی زیادی در روش کسب GMT دخیل هستند.

بنابراین، همانطور که ممکن است در نحوه عملکرد GST مشاهده کنید، در اینجا هم هیچ همبستگی خطی انتظار نمی رود.

حالا که می دانید ویژگی راحتی استپن برای افزایش توانایی شما در کسب GMT استفاده می شود، احتمالاً در وهله اول از خود می پرسید که چگونه می توانید GMT کسب کنید. در بخش بعدی به این موضوع خواهیم پرداخت.

چگونه می توانم در استپن درآمد GMT کسب کنم؟

ویژگی راحتی (Comfort) کفش های استپن

تنها راه کسب GMT در بازی استپن این است که کفش ورزشی خود را تا سطح 30 ارتقا دهید، در این مرحله می توانید بین کسب GST یا GMT یکی را انتخاب کنید. ویژگی راحتی استپن را می توان برای افزایش بیشتر پتانسیل درآمد GMT مورد استفاده قرار داد.

دلیل اطلاعات اندک کاربران در مورد GMT کاملاً روشن است.

در واقع تا زمانی که کفش ورزشی شما به سطح 30 نرسد، به هیچ عنوان امکان کسب درآمد GMT را ندارید.

درست است؛ برای این که کسب درآمد GMT در بازی میسر شود، می بایست خود را تا مرحله ی 30 برسانید. البته با مراجعه به هر صرافی، امکان خرید مستقیم GMT وجود دارد.

در واقع، خرید GMT برای رسیدن به سطح 30 بازی الزامی است چون برای ارتقاء کفش تا برخی سطوح، به این ارز دیجیتال نیاز خواهید داشت. رساندن یک کفش ورزشی به سطح 30 خیلی دشوار است، اگرچه می دانیم که قطعاً تعداد کمی از آنها موجود است.

با این حال، در مقایسه با پایگاه کلی کاربران، این کفش ها احتمالاً هنوز آنقدر نادر هستند که استپن هنوز طراحی مکانیسم نحوه عملکرد GMT را تکمیل نکرده است.

تفاوت بین ارز دیجیتال GST و GMT

ویژگی راحتی (Comfort) کفش های استپن

GST یک توکن کاربردی درون بازی است که به راحتی قابل دستیابی است و عرضه ی کلی آن نامحدود است. از سوی دیگر، GMT توکن حاکمیت رسمی استپن است و عرضه ی کلی آن به طور ثابت 600 میلیارد واحد است. کسب درآمد GMT به مراتب از GST دشوارتر است.

وجود دو ارز دیجیتال مختلف در استپن برای بسیاری از افرادی که به تازگی با این بازی آشنا شده اند گیج کننده است.

محض یادآوری، به معنی حروف اختصاری این دو ارز دیجیتال اشاره می کنیم:

GST: ارز دیجیتال گرین ساتوشی (Green Satoshi Token)

GMT: ارز دیجیتال گرین متاورس (Green Metaverse Token)

در مرحله اول، هدف از داشتن 2 ارز دیجیتال چیست؟

خب، GST ارز دیجیتالی است که ما از آن به عنوان توکن کاربردی یاد می کنیم و GMT یک توکن حاکمیتی است.

اگر در دنیای رمزارزها تازه کار باشید، ممکن است معنی این اصطلاحات را ندانید. بنابرین آن را به زبان ساده توضیح می دهیم:

توکن های کاربردی: در اکثر اکوسیستم ها از توکن های کاربردی برای پرداخت تراکنش ها استفاده می شود. تقریباً هر کاری که در برنامه‌ها یا بازی‌های در بستر بلاکچین انجام می‌دهید، یک تراکنش در پس زمینه ی خود دارد.

ارزش توکن های کاربردی با توجه به میزان نیازتان به آنها و کمیاب بودن شان تعیین می شود. با این حال، این ارزهای دیجیتال نباید خیلی کمیاب باشند زیرا ممکن است مانع از پیوستن کاربران جدید به بازی شود. از نظر فنی، عرضه ی کلی GST نامحدود است.

توکن های حاکمیتی: بهترین راه برای پاداش دادن به حامیان اولیه یک اکوسیستم و اختیار دادن به آنها در تحولات آتی، توکن حاکمیتی است. این کار (به نوعی) شبیه اعطای مالکیت سهام یک شرکت است. توکن های حاکمیتی نیز کاربرد دارند، با این حال، مهم است که عرضه ی آنها محدود باشد تا از سکه نیافتند.

اگر استپن فقط یک ارز دیجیتال داشت که برای بازی معمولی و همچنین حاکمیت استفاده می‌شد، به کاهش گسترده ی ارزش و تاثیر آن می انجامید.

داشتن یک توکن حاکمیتی مجزا که فقط پس از یک سطح مشخص قابل خریداری یا کسب باشد، این اطمینان را ایجاد می کند که تنها افرادی که واقعاً در پروژه سرمایه گذاری کرده اند، بتوانند در آینده به آن دسترسی داشته باشند.

بنابراین حواستان باشد که ویژگی راحتی استپن را خیلی زود کنار نگذارید.

کاربرد GMT در استپن چیست؟

ویژگی راحتی (Comfort) کفش های استپن

در حال حاضر GMT برای تعدادی از فعالیت های درون بازی، مانند ارتقاء سطح کفش‌های ورزشی، ضرب کفش‌های جدید و ارتقاء جواهرات استفاده می‌شود.

احتمالاً موارد استفاده دیگری هم در طول زمان برای این ارز دیجیتال طرح خواهد شد. با این حال، هدف اصلی آن فعال کردن حاکمیت طولانی مدت بازی به روشی غیرمتمرکز است.

با توجه به این واقعیت که GMT یک توکن حاکمیتی است، می توان فرض کرد که در مقطعی برای تصمیم گیری در مورد پیشرفت های آتی مورد مفید واقع خواهد شد.

در تئوری، می‌توانیم تصور کنیم که استپن ممکن است نسخه خود را از یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) پیاده کند.

اگر در این فکر هستید که چرا همین حالا این کار عملی نیست، باید بدانید که استپن هنوز یک پروژه بسیار جوان است.

در این مرحله، پیامدهای قانونی نیز هنوز بسیار مبهم هستند، چون امروزه این قبیل سازمان ها در اکثر چارچوب های قانونی وجود خارجی ندارند.

بنا به اطلاعات ما، عرضه ی کلیGMT روی 600 میلیارد توکن ثابت است که در حال حاضر تنها 10٪ از این میزان در گردش است (تایید این امر را می توانید CoinMarketCap ارز دیجیتال GMT ملاحظه کنید).

30٪ از کل GMT از طریق مکانیسم های Move-to-Earn توزیع می شود، در حالی که مابقی آن برای تیم، خزانه داری، مشاوران و فروش های خصوصی محفوظ است.

برنامه کلی توزیع برای ارزهای دیجیتال استپن یک جدول زمانی 8 ساله دارد، بنابراین می توانید مطمئن باشید استپن برای مدت طولانی پابرجاست.

در حال حاضر، ابعاد کلیدی بازی که می توانید یا باید GMT را در آن خرج کنید، به این قرار هستند:

ارتقاء سطح کفش های ورزشی

ضرب کفش های جدید

ارتقاء جواهرات

توزیع مجدد امتیازات ویژگی

افزایش سقف های درآمدی مختلف و نرخ های موفقیت

بنابراین، اگرچه در حال حاضر ممکن است استفاده بسیار کمی از GMT صورت بگیرد، به اعتقاد ما در بلند مدت، ارزش GMT احتمالاً بسیار بیشتر از GST خواهد بود.

سوالات متداول درباره ویژگی راحتی کفش استپن

قبل از پایان مقاله، خیلی کوتاه به چند سوال متداول در مورد هزینه های ارتقاء سطح بازی استپن پاسخ خواهیم داد.

آیا ویژگی راحتی تا سطح 29 بلااستفاده است؟

این ویژگی نه در سطح 29، بلکه تا سطح 30 بلااستفاده است. راحتی (Comfort) تنها زمانی به کار می‌آید که توانایی کسب ارز دیجیتال GMT را به دست آورده باشید و این امر تنها زمانی اتفاق می‌افتد که یک کفش ورزشی را تا سطح 30 ارتقا داده باشید.

آیا تا به حال کسی به سطح 30 رسیده است؟

رسیدن به سطح 30 بسیار دشوار است زیرا مقدار GST و زمانی که باید برای هر ارتقاء سطح صرف کنید، در هر مرحله افزایش می یابد.

چگونه به استپن، انگیزه‌ام را اثبات کنم؟

نیازی به اثبات چیزی نیست. مکانیزم بازی و توکنومیک آن به گونه ای طراحی شده اند که تضمین می کنند که تنها بازیکنانی با انگیزه و سرمایه گذاری واقعی به سطح 30 برسند.

آیا GMT به صورت خطی منتشر می شود؟

بر اساس وایت پیپر استپن (STEPN) ، GMT به صورت خطی منتشر نخواهد شد. در عوض، عوامل مختلفی بر توانایی شما برای کسب GMT تأثیر می‌گذارند، که هاوینگ (halving) برای سختی، مکانیزم انیشتین برای تصادفی بودن، و مکانیزم بیتکوین برای متعادل کردن تقاضا برای GST و GMT از جمله ی آنها هستند.

چه زمانی GMT قابل استفاده خواهد بود؟

هیچ کس واقعاً نمی داند. حتی اگر یک کفش ورزشی در سطح 30 هم می داشتید، ویژگی راحتی (Comfort) همچنان در حال توسعه است. احتمالاً در سه ماهه ی سوم سال 2022 اخبار بیشتری در این خصوص منتشر خواهد شد.

سخن آخر

مکانیزم بازی استپن مشخصاً بسیار پیچیده است و درک آن به هیچ عنوان آسان نیست. با این حال، همین امر بازی را چالش برانگیز و سرگرم کننده می کند.

برای این که استپن بتواند یک اکوسیستم ماندگار و ارزشمند ایجاد کند، باید از اهرم های کافی برای متعادل کردن اقتصاد رمزی خود برخوردار باشد.

ما در آکادمی حشم ­بان، قصد داریم به شما کمک کنیم تا در حد امکان در مورد انقلاب آینده ان اف تی (NFT) بیاموزید. ما به شما کمک می کنیم تا در دنیای جدید و جذاب توکن های غیرقابل تعویض یا ان اف تی (non-fungible tokens) حرکت کنید و نحوه توکنیزه کردن کسب و کارتان را به شما نشان می دهیم.

جهت دیدن آموزش ارز دیجیتال رایگان به سایت حشم بان مراجعه فرمایید.



نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 114

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1143
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 88
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 182
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 688
  • بازدید ماه : 4515
  • بازدید سال : 12167
  • بازدید کلی : 270128
  • کدهای اختصاصی